Etsy.com

God morgon på er allihopa!
 
Jag vaknade redan vid 8 och har hunnit med en del sen dess. Typ att äta frulle. Haha. Idag blev det fiberhavregrynsgröt med ett rivet äpple och kanel, typ drömmen. Så gott! Tror inte att jag har vart så hungrig som jag var i morse på sjukt länge. Skippade av någon dum anledning middagen igår och vaknade i stället vid 4 i natt, vrålhungrig..
Idag ska vi till Skansen i alla fall. Vet nu hur mycket jag älskar det stället eller? Haha jag blir verkligen som ett litet barn där. Tar med mig kameran så ni kan få se bilder sen. Bra va?!
 
Nu sitter jag och typ fönstershoppar lite. Hittade en ny apbra hemsida för ett par dagar sen. Etsy.com heter den och den har verkligen allt. Jag lovar, vill man hitta en blind nakenkatt med gröna tassar kan man säkert det. 
 
På bilden ser ni lite av de grejerna jag funderar på att beställa.
 
 
 
 

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica