Gör som Megan Fox!

Här kommer det andra kosttillskottet jag käkar! Äppelcidervinäger i kapselform. Slänger in en jättebra text som beskriver exakt vad det är bra för.
 

Äppelcidervinäger – Megan Fox bästa tips

"Jag vet inte på hur många ställen som jag har läst om att Megan Fox just tar Äppelcidervinäger för att hålla formen. Hon har konstaterat att hon aldrig vill svälta sig utan håller till mestadels på gymmet och börjar alltid morgonen med en shot äppelcidervinäger. Jag kör på samma grej fast kan inte ta en shot – brukar ibland ta Äppelvidervinäger – tabletter och istället för gymmet är jag på thaiboxningsklubben varje dag haha . Tabletterna är sjukt bra och billiga! Pakten som ni ser på bilden kostar bara 20 kronor styck och innehåller 60 tabletter (finns att köpa på Ö&B)!"

Varför Äppelcidervinäger?

  1. Det håller en jämnare blodsockernivå mellan måltiderna som resulterar till mindre sug efter godsaker/mer mat än vad som behövs.
  2. pH-värdet i Äppelcidervinägern är väldigt låg vilket leder till att enzymerna kommer att spjälka stärkelsen i maten mycket långsammare – Då kommer blodsockret att hålla sig på en jämn stegrging, då kommer du att kunna känna dig mätt längre än vad du brukar.
  3. Sänker GI-värdet(nerbrytningen av kolhydretarna blir lite långsammare) som ger dig en bättre förbränning.
 
 
 

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica