Punktpunktpunkt

Hellu!

Jag sitter i skolan at the moment och har svenska. Vi kollar på något filmklipp och författare. Jag skulle väl kunna säga att jag har haft det roligare. Inget är väl sådär överdrivet kul för tillfället faktiskt. Jag däckade klockan halv 10 igår typ. När jag kom hem från gymmet var jag så rubbat trött så jag käkade bara middag och gick sen och la mig. Och tror ni inte jag vaknar med ont i halsen idag eller? Jo självklart. Så nu sitter jag här och är sur för att jag inte kan träna idag. Får helt enkelt göra det imorgon istället. Vilka problem jag har va?

Nog klagat (jag har blivit sjukt bra på att klaga sen skolan började.. Måste sluta med det..) jag slutar 11 idag, så det är nice. Vi hörs hemma sen!


Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica