Belieber?

Hellu!

Vet ni vad? Klart ni inte vet. Jag hade i alla fall en period på ett par år när jag ocg Caroline var typ besatta av Justin Bieber. Hehe, ni vet för flera år sen när han var sådär liten och så. I alla fall så kan man väl säga att vårt beroende inte riktigt finns längre. Men jag fick ett ryck nyss och letade upp hans låtar på Spotify. Och haha hans nya låter är ju bra jöö. Men den stora grejen är väl ändå hur snygg han har blivit? Holy fudgecake säger jag bara. Låter bildrrna tala för sig själva.
Håll med om att han ÄR snygg?!

Btw, visste ni att jag och frugan har sett honom live?♥

Kommentarer
Postat av: mysan

Det är dagligen människor som mår dåligt, de kanske är du? de kanske är andra som behöver den hjälpen!



Hjälp mig att nå till dom människorna!

Vill du prata med mig så skriv för jag vill gärna hjälpa

Stor kram! <33

2012-06-06 @ 21:42:31
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica