Min dag 13/6-2012

Hellu! 

Wazzaapp?? (lol skoja bara) Jag sitter och laddar över och trixar lite med bilderna från de senaste dagarna, vilket betyder att ni kommer få se dem snart!

Idag har varit en nice dag, helt klart! När jag vaknade, runt 10 så drog jag ut för att springa (blev mest powerwalk höhö) Men sprang och powerwalkade snabbt i lite mer än en timme i alla fall. Sen vart det frukost, solande och lunch hemma innan jag drog in till stan för att möta Caroline. Vi stack till Café Opera (åh shit vad flashig jag är..lol) för att vara med på releaspartyt för Justin Biebers nya skiva. Helt ärligt var det inte ett jättekul event direkt, men skivan var aweesome. 

När vi var trötta på det så skulle C till en kompis och jag började rulla hem. Träffade Anna på vägen och vi hade lite deeptalk.  Kom hem sen efter ett tag i alla fall, men stack ut direkt igen för lite catchuptime (haha ketchuptime) med fina Felicia. Mysigt värre. 

Så, det var en fin liten beskrivning av min dag. Ni vet vad det betyder va? Just det, bilder! (Börjar med de  från Gävle)







Höhö det blev en hel del matbilder. Men tja, jag gillar ju mat så det är okej;)








Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica