Stressed girl

God morgon!

Har ni sovit gott? (lamegirl.se) nej men jag kom hem för kanske en halvtimme sen efter att ha kört en timme styrka på gymmet. Skönt! Sen blev det frulle, havregrynsgröt med några frysta hallon i. Jag går på invänjning av havregrynsgröt, har nämligen alltid hatat det..
Nu sitter jag och beställer en kameraväska till min baby. Hehe. Kul info va? Är också stressad som faan för den som undrar. Bussen går om 30 minuter och jag sitter med dödsblött hår och nada smink eller så.
Jaja, ikväll är det Vår ruset som sagt, är så taggad!
Det är jag och bästis som springer ikväll (och några till) älskar dig♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Älskar dig <3

2012-05-29 @ 11:59:50
URL: http://oohsnap.myshowroom.se

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica