Awesome morning

Good morning starshine. The earth says hello (har man inte sett Kalle och chokladfabriken är man ett retard och kommer inte fatta min hälsningsfras) 
 
Well wel well, varför är min morgon så fantastisk då? Jag vaknade på fel sida och orkade verkligen inte dra till gymmet. Hela kroppen liksom skrek nej. Haha. Så jag bestämde mig för att sova kvar och gymma efter skolan i stället. I stället går jag upp, äter frukost (havregrynsgröt med rivet äpple och kanel, dör så gott) och sen satte jag på datorn för att plugga. Men tatadaaaa, vad ser jag? Jo, att spanskan är inställd och att jag inte börjar försn 13.45 i sstället för 11.15 ♥♥♥
 
Så, eftersom jag hade massa tid på mig så stack jag till gymmet i alla fall, duktig som jag är. Det blev 30 min kondition, sprang. Och sen drygt 15-20 min styrka, mest armar och rygg. Och nu är jag hemma igen och har ätit en mästarlunch bestående av omelett och morötter. Haha okej, det lät väl inte sådär överglamouröst måste jag väl hålla med om ;)
 
Nu: Klä på mig, sminka mig och fixa håret!
 
Snygg och het, tack jag vet. 

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica