Hemma

Shuuu bröder! 
 
jag kom precis hem från gymmet. Ja, ni hörde rätt, för första gången på nästan en vecka har jag kunnat träna. Behöver jag säga hur underbart det vet eller?  Ni vet känslan när man har tränat klart och sitter i omklädningsrummet. Kroppen är helt slut, man är genomblöt av svett och ett glas vatten är ens bästa vän. Ni vet känslan när man precis har duschat och känner sig fräschast i världen och i princip okrossbar. Fattar ni nu varför jag älskar att träna så mycket? (haha plus att jag gillar att äta, lol) 
 
nu blir det plugg ett tag och sen ska jag leka kock och laga mat till familjen! see ya!
 

Kommentarer
Postat av: linnnnn

Hejsan! Jag vill bara tipsa om att jag skickar ut inbjudningar på min blogg till en hemsida där man kan få shoppa kläder och skor för otroligt billiga priser! Det är en hemsida som gör att man får minst 50 % rabatt på kläder,skor,smycken och resor. Dock måste man få en inbjudan för att bli medlem, men jag skickar till alla som vill :) Dessutom får du 50 kr att handla för direkt!
Gå in på det här inlägget och lämna din mailadress så skickar jag en inbjudan per mail till dig :D

http://lillalinnpinn.blogg.se/2012/october/fa-klader-och-skor-mycket-billigare.html#comment

2012-10-25 @ 13:19:01
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica