Vissa har det bra alltså

Tror ni inte att jag fick thaimat till lurre idag med? ♥
 

Tjaaaa på er! Haft en najs måndag? 
Min var väl som alla andra typ, en del lektioner, en del tråkigt, en del kul, massa regn osv. Låter som att mitt liv är sjuukt kul, verkligen. ;) Nej men det är inte så trisst, jag är ganska bra på att överdriva helt enkelt. 
 
Imorgon har jag ingen retorik på förmiddagen, så jag börjar typ kvart i två! Det betyder att jag hinner med att både träna och plugga på morgonen. Det känns som att jag har varit lite off med träning och kost de senaste veckorna och det gillar jag inte. Eller rättare sagt, min kropp gillar det inte. Jag mår inte bra av att leva ohälsosamt helt enkelt (låter ganska rimligt va?)  Nu blir det i alla fall andra bullar. 

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica