Bröllop igår

Hejsan! (seriöst, jag börjar låta som Blondinbella med alla mina "hejsan")
 
Söndag idag alltså. Kul eller söndagsångest för er? Själv har jag väl det rätt nice, förutom att jag fortfarande är megaförkyld och låter som en mupp när jag pratar (plus att jag nyser varannan sekund..) Trots det så var jag ch familjen på bröllop igår. Det var min farbror som gifte sig och allt, cermonin och middagen och så var på en båt. Det var riktigt mysigt. Har inga bilder därifrån, men jag slänger in ett par på hur jag såg ut.
 
Min nya klänning, har jag visat den innan?

Haha är ni också såhär snygga när ni plattar håret? Tack mamma för att du alltid fångar min vackraste sida på bild♥

Kommentarer
Postat av: mysan

Kom ihåg att du är fin precis som du är ♥

2012-09-02 @ 17:38:29
URL: http://myedenvad.blogg.se

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica