Fredag 14/9-2012

Men hejsan på er!
 
Måste få vara lite extra lame och börja inlägget med: IT´S FRIDAY IT´S FRIDAY GONNA GET DOWN ON FRIDAY!! Åh, vad skönt det känns när jag nu fått det ut mig.. haha. 
 
Idag var den mest chillaxade dagen på länge. Vi kom till skolan kanske 10 i 8 (börjar 8) och satt och snackade ett tag när det kommer en tantalura och säger att vår lektion ska börja lite senare än vanligt eftersom att vår lärare är sjuk och även vikarien. Så vi ska alltså ha en vikarie för vikarien. I alla fall så sitter vi och vätar ett tag och efter kanske tio minuter kommer vår svenskalärare och säger att vi bara ska ha naturkunskap en timme (vi ska egentligen ha 3!!) och sen svenska och sen får vi sluta! Så, jag slutade alltså 10.30 i stället för 12.30. Ibland är skolan bra nice alltså.
 
Efter att vi hade slutat stack jag och Anna till Gallerian (cool jag är som har hängt där två dagar i rad nu) där vi käkade på Yoghurtshoppen och jag gjorde min hemliga grej som ni får se sen. Efter det blev det ett besök på Hemmakväll, deras godis är to die for! Så nu ligger det en stor påse i min väska som jag funderar på att skänka till familjen, har redan ätit för mycket, haha!
 
Himmel vad långt inlägget blev helt plötsligt. Dags för bilder med andra ord!
 
Blev helt kär i soluppgången i morse

Fick A på referatprovet vi hade förra veckan!

Åh, hade jag kunnat gifta mig med en glass så hade jag lätt gift mig med den till vänster! Skogsbärsmak och i botten ligger det hallon och Smarties! (Jag och Anna tog varsin liten, fattar ni då hur stor den stora är eller?)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Jodå! Skriv ett mail till mig ungefär hur du vill ha den, så fixar jag nog det :)

2012-09-14 @ 19:18:43
URL: http://styhorpaylikson.blogg.se

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica