Gårdagens träning

God morgon!

Alla pigga och glada (och forhoppningsvis inte lika äckligt morgonpigga som jag, hade lätt dödat mig själv om jag hade blivit tvungen att umgås med mig själv..) Om 20 minuter springer jag till bussen och skolan.. Jag har bara två lektioner idag och slutar runt 13.40 typ. Sen ska jag träna och hem. Pappa och jag hr bestämt att vi ska göra glass hela kvällen ;) "Nyttig" of course. Hehe
 
Vad tränade jag igår då kan man ju undra. Jo, det blev 20 minuters löpning och sen ca. 40 min styrka. Jag var så vidrigt trött hela dagen, så bara att ta sig till gymmet var en utmaning i sig. Men idag kör vi igen och jag ska kötta sönder (man måste älska hur lame jag kan låta, precis hela tiden, utan avbrott) Well well, senare kommer det upp ett recept på glass som i princip är lika nyttig som en smoothie. Japp ni hörde rätt. Mitt eget recept och grejer ;)
License to kill chill clean the room!

Kommentarer
Postat av: kimpaaan

Jag har också börjat träna nu. :) fast det tog en himla tid innan jag tog tag i det. https://www.facebook.com/pages/kimpaaans-place/188354107915976

2012-09-12 @ 14:29:51
URL: http://nattstad.se/kimpisch

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica