Lång dag

Hur kan en dag som i vanliga fall är så vidrig vara så bra? Torsdagar brukar vara mördande, men idag var den fantastisk! Visst, matten var inte överdrivet kul, men allt annat var det. Lunchade med Anna, Fredrik och Emma L. Det var jättemysig och jag åt världens godaste sallad från Café Enjoy! Kräftstjärtar och grejer. 

Retoriken gick också asbra. Jag som alltid är nervös för att redovisa gjorde det utan att blinka (och då var det ändå bara människor jag inte känner där) så det kändes jättebra! Det är sånna här dagar jag vill kunna leva på länge! Älskar livet idag!

Trots att jag har vilodagen träningen idag blev det en ganska hård gympalektion med fys och sånt.. hela idrotten var kul faktiskt, hela klassen betedde sig som en familj som kännt varandra sen födseln ;)

Det låter som att jag är helt hög just nu och det är jag också. På livet.

Nya skor köpte jag med! Superfina från Stadium. Kommer på allvar dö i dem, de är så sköna att jag aldrig i detta liv vill ta av mig dem. Punkt.
 

Min nästan oförskämt goda mix-sallad med isbergssallad, gurka, majs, melon, ananas, kräftstjärtar och ägg!
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Tack! :D har gjort den helt själv ja :)

2012-09-14 @ 00:12:58
URL: http://styhorpaylikson.blogg.se

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica