Osocialt freak

Hejsan bloggish! 
 

Har ni en fet söndagsångest eller är det ganska chill? Här tar jag det lugnt och väntar på att maten ska bli klar (like a real bortskämd bitch) Grejen är den att vi har gäster, så jag antar att jag borde gå ut och försöka få folk att tro att jag faktiskt har ett liv (lol skoja, jag har ett) 
 
Vad tycker ni om min nya fina design då? En jättegullig tjej som heter Mathilda har gjort den. Tycker att ni ska kika in på hennes blogg! :) >HÄR<
 
Well, da food väntar! Smell you later people! (dagens träning kommer upp senare också!)
 

Just det, min kille står utanför och vill komma in, ska jag öppna? ;)

Kommentarer
Postat av: Aggy :)

Det här är en ganska onödig fråga kanske, Men gillar du typ Amerikanska Flaggan? :)

Svar: haha ja!! big time:)
Sandra

2012-09-16 @ 18:36:49
URL: http://Angelicakaarlsson.blogg.se

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica