Probably the best breakfast ever

 
God morgon!
 
Haha äntligen fick jag träna igen! Gissa hur skönt det var. Körde en timme på löpbandet med 15% lutning. Gissa vem som kommer ha ont i rumpan imorgon. Haha. Kom i alla fall hem för kanske en timme sen och har duschat, klätt på mig och käkat frukost. Ser inte frukosten helt brutalt god ut föresten? Det var den. Till och med så god att jag känner för att bjussa på receptet till den.
 
Du behöver:
  • 1 äpple
  • Ca 2 msk grekisk yoghurt
  • Ett par tinade hallon
  • Kanel och/eller kardemumma
Gör såhär:
  1. Riv äpplet
  2. Blanda alla ingredienser.
Enkelt va?! Sjukt gott, jag lovar. Till det hade jag dagens piller (haha) och ett glas bubbelvatten med citron i. Drömmen typ.
 
Ska leka att jag är viktig nu och fixa lite inför skolan. Hörs i eftermiddag som vanligt va? Bra.
 

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica