Godmorgonhumor

Ibland bara älskar man blocket, eller hur?
 
God morgon kära människor!
 

Onsdag idag alltså. Det betyder att jag har en lektion (naturkunskap in my ass) (eller okej, har aldrig haft det förut så borde väl inte snacka..) och sen slutar, runt 4 typ. Sen blir det hem och laga middag till la familia och sen blir det gymtime(♥) där det är styrka som gäller. Var faktiskt och tränade i morse med, men då blev det bara kondition och som vi alla vet så är styrketräninge minst lika viktig som konditionen. Hehe. 
 
Nu ska jag snart röra mig mot bussen för att luncha med Anna i stan innan vi börjar. Är sugen på Sandys, så jag hoppas för Annas eget bästa att hon också är det ;)
 
Hörs vi senare eller? Bra!

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica