Emma

Hejsan på er! 
 

Idag har varit en supermysig dag, verkligen! Den började med att jag var på gymmet vid 9 tiden och körde ett mördande styrkepass i ca 60 min. Så skönt, även fast jag knappt kunde stå upp efteråt, haha!
Kom i alla fall hem runt elva igen och då fick jag slänga i mig frulle (havregrynsgröt med hallon o kanel) och sen springa för att möta min fina Emma. 
 
Vi stak in till stan, kikade lite i affärer, käkade glass på donken och på gick sen på bio. Såg Snow white and the hunstman! 
 
Efter filmen rullade vi mot ön igen. Jag hann bara komma innanför dörren och vända typ, för sen skulle jag, Stina och mamma in till stan och lämna Simon. Han ska till Italien, hej avundsjuk!
 
Okej, det blev vääldigt mycket text nu. Kompenserar det med en bild (har inga visningbara från dagen dock (haha..lol)(åh, jag har två paranteser i en parantes.. lol))
 
Fick nyss veta att jag ska jobba imorgon, därför passar en bild på jobbet bra;)

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica