Dagen

Heeeej!
 

Yeah, I´m lame like that. Idag har vart en sån där nice dag som inte inträffar så ofta. Jag hade bara foto och sen stack jag hem. Så i stället för att vara hemma runt 3 var jag färdigtränad och hemma typ klockan 1! Sen att jag har ägnat dom senaste timmarna åt att plugga är ju en annan femm (kommer kunna kolla på Vampire Diaries heela kvällen dock) (OMGOMGOMG season 4 börjar på torsdag!!!!) 
 
Nu är jag brutalt hungrig (varsågoda och anteckna..) och sitter här som en bitch och väntar på att maten ska bli klar. Nice liv va? ;)
 
Kan ju slänga upp mitt pluggschema med, så att ni ser hur jobbigt jag actually har haft det. LOL. Gillar mina pauser..
 

Matteläxan

Paus

Flugornas herre

Spanskan – imperfekt meningarna

Paus

Kolla igenom CV

Naturkunskap

Paus

Idrottläxa torsdag

5 idrottsfrågor till provet

Klar!

 

HAHAHA det ser ut som att jag har världens ölmage! Snyggt..
The actual version så att säga..

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica