Bad days make great workouts

Inte för att dagen har varit direkt dålig, bara tom liksom. Fattar ni hur jag menar? Tomt..
 
Men positiva som vi är hittar vi alltid något bra i allt såklart ;) och sånna här tomma dagar utnyttjar jag såklart till gymtid! Körde lite extra hårt idag bara för att. så det fick bli 20 minutes springande (10,6 km/h) och sen ca 40-50 min styrka där jag bland annat testade massor av nya magövningar. Awesome! 
 
Nu sitter jag här hemma, i mina fulbyxor och har fått i mig en proteinshake. Man vill ju bli ett muskelberg ju. Haha skämt åsido. Jag är för övrigt galet baksugen och funderar på att göra nyttiga Fudgebites ikväll, hur låter det va? Ganska bra tycker jag. Ifall jag gör dom så kan ni räkna med att recept och bilder kommer upp här under kvällen! :)
 
Banansmak för den som undrar
Åh, den bästa känslan ever måste vara när man är nytränad och osminkad och kan sätta sig i soffan och bara chilla. Am I right?
 

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica