Frukost till middag

Hellu!

(cool rubriken blev!) Jag sitter här like a real noob och ska göra lite engelska innan vi sticker till affären och handlar det sista. Ni kan ju inte ha missat att jag ska baka, har ju skrivit minst en miljon inlägg om det nu ;) I alla fall så behövs kakao och kanske något annat, som alltså snart ska inhandlas. Kanske ska hoppa av mediaprogrammet jag går och hoppa på en kock eller bagarlinje i stället ;) Det skulle vara något det, att få baka jämt!
 
Nu kanske ni också undrar varför rubriken heter som den gör. Och jag ska ta och förklare det. Hehe. När jag kom hem idag så hade familjen redan käkat och maten var slut. Jag orkade inte (var vrålhungrig) fixa något riktigt, så det fick bli havregrynsgröt (på fiberhavregryn) men en liten banan och hallon och minilite musli. Det roliga är bara att jag käkade gröt till lunch med. Och det är vad jag brukar ha till drukost, så jag har alltså käkat frulle 3 gånger idag.
 
Okej, sorry, det var sjukt ointressant. Jag vet. Gottgör er med att slänga in ett par snygga bilder från när jag borstade tänderna idag. LOL.
 
 

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica