God morgon!

 
Well hello there (läs med peddoröst för bästa effekt)

Om ni tror att jag vaknade först nu så är ni sjukt fel ute. 06.10 stod jag på ett löpband på gymmet och köttade, som en chef. Lol (kan ju tilläggas att jag höll på att somna på bandet ett par gånger, lol) Efter en timme och ca 800 brända kalorier så kom jag hem igen och käkade en riktig championfrukost. På riktigt var det länge sen jag var så mätt, det var typ läskigt.. och nu sitter jag här, färdigduschad och uppdaterar er om min morgon. Kul va?

Gissa vad jag ska göra nu! Jag ska räkna matte! Så brutalt vidrigt tråkigt, men gör jag det nu så är jag ledig ikväll = massor av bakande. Och det känna lite mer lockande att plugga liksom. Fattar ni min logik? Jag går alltså upp svintidigt för att plugga så att jag kan baka på kvällen. Klockrent enligt mig. Hehe.
 

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica