Och så lite frukost på det

God morgon!
 
Vaknade ni nyss? Mår ni bra? Jag har varit och tränat (standard) och käkat frulle! Helt klart dagens godaste och viktigaste mål! Och appropå mål, idag ska det planneras stora grejer för min framtid. (Haha åh herre vad lame det där lät) Nej men jag ska plannera lite om man säger så. Mer info kommer nån annan gång ;)
 
Träningen då. Det gick jättebra! Sprang (10,5 km/h) i 20 minuter, varvade ner med ett par minuters powerwalk i uppförsbacke och körde sedan styrka! Jag älskar att träna på morgonen, hjärnan hinner liksom inte fatta vad man håller på med så det går mycket enklare än vanligt, haha!
 
Här har ni min superfrukost i alla fall! Grekisk yoghurt mixat med frusna hallon och kardemumma, toppad med min homemade granola (american style, yeah!) och till det en havrelatte!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba K

Sv; Gör tyvär inga sånna tjänster just nu pga av skolan och massor med saker jag ahr att göra :(

2012-09-23 @ 14:41:45
URL: http://livetsomebba.blogg.se

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica