Do you need more evidence?

God morgon alla fina! Jag ligger i ett hotellrum i Karlskrona at the moment. Vi är nämligen på väg ner till Skåne som sagt. Var nere och tränade nu på morgonen (älskar hotell med gym!) och ska nu snart duscha och sen blir det frulle (hotellfrukost in maj hart) Sen på dagen blir det shopping för hela slanten (Hahaha vad lame det lät) plus att jag ska fixa naglarna! Ja, jag vet att jag fixade dom för typ en vecka sen, men hon som gjorde dom sög uppenbarligen och alla har lossnat :( så idag blir det att fixa nya. I alla fall, det rubriken menar. Jag har som ni kanske vet inte ätit godis på hela det här året och har trivts med det liksom. Dock igår var vi på en godisaffär där dom bland annat hade sockerfritt godis som jag ville testa. Och vad tror nu händer? Ett par bitar sockerfritt godis och någon ruta mörk choklad och jag mår skit. Jag spydde och så vidare. Haha min kropp behöver verkligen inte godis. Sorgligt men sant. Så people, cut down on the candy ;)


Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica