Husfru

Jag mår sådär.. (som vanligt dårå..) eller alltså, igår i skolan kände jag att jag började få ont i halsen, men dum som är jag trodde jag att det skulle gå över snabbt. Nja, det hjorde ju inte riktigt det kan man säga. När jag gick och la mig och när jag vaknade kändes det som att jag har rakblad i halsen. Ytters mysigt. Alltså straffas jag genom att inte kunna träna. Blir helt frustrerad över det och måste få damptrycka lite på tangenterna:
 
iso38fnq0 9299 2478 4y +
 

Well, jag gör i alla fall alltid det bästa av situationen, så jag gick upp, för att göra frukost (ingen aptit har jag heller, tjoho!) Och kom på att jag har ett nytt recept på frukostmuffins jag inte har testat. Så kort och gott, klockan halv 7 på morgonen började jag baka (gjorde müsli också, den gamla var slut) Hihi, det har alltså luktat äppelpaj i hela huset den här morgonen! Dock åt jag min andra variant på frukostmuffins till frukost idag. Hittas HÄR 
 
Dom var helt galet delicious, receptet kommer snart!
 
 

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica