Gårdagens träning

Igår var en bra dag! Speciellt om man ser ur träningssynvinkeln (coolt ord) Jag körde först 35 minuter på löpbandet (10 km/h) och efter det mördade(!) jag mina armar, axlar och lite mage. Tror aldrig att jag har varit så röd i ansiktet någonsin efter ett träningspass, men ni vet hur det är: 
 
Och haha räcker det om jag säger att jag var allt annat än pretty? Nej men jag tycker att så kallade "spegelgymmare" är bland det patetiskaste som finns. Jag menare, man går inte till gymmet helt uppsminkad, för att checka in på Facebook och ta en bild i spegeln tillsamman med ett par hantlar. (Rätt dyrt måste det vara med)
 
Jaja, ska inte klaga, jag är oftast där på sånna tider (typ halv 7 på morgonen eller 2 på dagen) när det knappt är människor där över huvud taget, så det är nice :)
 
Typisk träningsoutfit ála Sandra!

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica