Första skoldagen

Hejsan people!
 

Har ni också börjat skolan idag? Jag gjorde ju i alla fall det som sagt. Det var faktiskt riktigt kul att träffa alla igen! 6 nya personer hade det kommit till klassen också så nu är vi nästan en normalstor klass, haha. (gissar att det kom så många nya eftersom Jensen Östra konkade..) Började vid 13.45 och slutade vid kvart över tre, så det var inte direkt en ansträngande dag om man säger så. Hehe. 
 
Efter "skolan" stack jag och Anna och köpte glass och satte oss i parken (hade jag inte vart nyttig (med undantag för idag) så hade jag lätt käkat fyra McFlurru Marabou Jorbgubb om dagen) (coolt med två paranteser i parantesen.Lol.) Och efter det blev det en mysfika med Latte tillsammans med Caroline, min fina. 
 
Och sen då? Stack väl hem och nästan direkt till gymmet där jag sprang en timme och sen gjorde ett par magövningar. Fun fun!
 
Nu blir det Lost och sen sängen, ciao på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mergimtare ♡

Vilken fin blogg du har! är du intresserad av ett bloglovin'byte? :)

2012-08-21 @ 17:29:53
URL: http://meeergimtare.blogg.se

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica