Omega 3

 
 
Omega 3 är ett kosttillskott som jag tar. I stället för att förklara alla fördelar bjuder jag på en text som beskriver allt faktisk, haha. :)
 

Omega 3

"Som jag nämnt flera gånger så är det jättebra att ta kosttillskott Omega-3 . Finns att köpa vartsomhelst egentligen, Ö&B är nog det billigaste alternativet om ni inte vill beställa hem via ex gymvaruhuset som har jättefin fiskolja samt även väldigt billigt (finns här). Men i alla fall. Omega-3 gör att du kan som tjej “punktförbränna” fettet som du vill bli av med.. Inte boxtavligen, men ja nästan. Omega 3 fetter tar bort fetterna där vi som minst vill ha det, ryggfett, magfett, fett mellan låren, rumpan, gäddhäng. Ja de ställena hjälper den till att ta bort fettet på som mest om du är tjej. För killar hjälper det lite överallt men det har inte samma drastiska effekt som tjejer. Dosering: 3 kapslar morgon, 2 dagen och 3 kvällen. Jag vet att det bara står två per dag på burken, men det finns ingenting bevisat att det inte är bra att ta för mycket omega3, det finns alltså inga biverkningar utan bara bra om du tar mycket av dem(kanske inte en burk dagligen….)."


Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica