360 minuter

Jag är sjuk.. inte den där mysiga varianten när man är lite småförkyld och ligger hemma och dricker te. Nope, jag är magsjuk.. kuuuul, verkligen.Det värsta är inte att må illa, det värsta är att vara cphungrig hela tiden utan att kunna äta för att..(eh, ja jag tror ni fattar varför) ännu värre blir det av att jag verkligen HATAR att spy, tror det måste vara bland det väsra som finns typ. Men nu vet ni i alla fall varför det har vart dött deluxe här de senaste dagarna. 
 
Vad har jag gjort då? Tja, igår ägnade jag sex timmar åt att titta på Lost (ja, serien knäcker) (jag får säga ordet knäcker, är ju född på 90talet, duh?) och idag gjorde jag huge framsteg och åt min första måltid på ett par dagar. Haha jag kom tyvärr på efteråt att laktosprodukter inte är speciellt bra.. Good Sandra, good..
 

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica