Onsdag 3/10-2012

Hej världen (tänkte skriva god morgon, men det blir så weird när jag har vart vaken flera timmar redan) 
 

Vad har jag gjort som är så viktigt då? Well, först käkade jag frukost, sen pluggade jag ergonomi (man låter sjukt proffsig när man säger det!!) och sen städade jag äntligen rummet! Gaah vad skönt att kunna gå utan att behöva ta sig igenom en hinderbana av kläder för att komma till sängen. Och nu sitter jag här och ska kolla på nåt avsnitt av Vampire Diaries! Ovanligt va? ;) Om en timme eller så sticker jag till skolan, har bara typ 1,5 lektioner idag, så jag är hemma innan 5 igen!
 
Just det! Ni bara måste se mitt gosiga lunchkaffe från igår, blir man inte lite glad? :)
 
 

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Jessica